fredag 27 mars 2009

Tidsträning

Hade faktiskt lust att sitta uppe till 02.30 i natt för att kolla på första tidsträningen. Men det sunda förnuftet fick råda så jag gick och lade mig i stället.
Man kanske skulle ställt klockan på ringning vid 06.30 i stället. Tidsträning 2. Nja, inte så troligt. Framför allt att undvika fruns frågande blick och eventuella ifrågasättande av den mentala hälsan.

Hur gick det då? Jo, om man som jag håller på Button så gick det väldigt bra. Ska tillägga att det gick bra för dom tre teamen som har lite längre diffusers än dom andra, dvs, Williams, BrawnGP och Toyota.
Dom verkar klara sig ifrån bestraffningar.

Ferrari, Red Bull och Renault kommer att klaga till FIA Court of Appeal, men de samanträder inte förrens nästa veckas race i Malaysia har ägt rum.

Gick inte bra alls för regerande världsmästaren Lewis Hamilton.

Men jag kommer att ta tag i det hela i morgon bitti. Då är det dags för kvalet, som förövrigt visas på tv6 . Ujuj, mumma!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Som jag oxå tänker kolla på. Om jag orkar förstås...det blir fest ikväll :-)